نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.  JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.  JPG

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران basil 

_باسیل1.jpg

این رستوران جدید که در سال 2007 به عنوان یکی از بهترین رستورانهای تایلند شناخته شد ,  با دکور زیبا در هتل شرایتون ( Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب و زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید از این رستوران و هتل زیبا با دکور قشنگ استفاده کنید. 

_باسیل2.jpg

_باسیل3.jpg

_باسیل4.jpg

 


رستوران بلوچ :

_بلوچ.jpg

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد. این رستوران دکوراسیون خاصی دارد.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تورتایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین در این رستوران توجه می شود.

_بلوچ11.jpg

_بلوچ2.jpg

_بلوچ3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند,بهترین رستوران های تایلند,معروف ترین رستوران های تایلند,رستوران های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال ارکید بانکوک تایلند :

_رویال_ارکید_بانکوک_تایلند.jpg

_رویال1.jpg

هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ايي باشکوه از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه بنا شده است . اين هتل بعنوان يكي از بهترين اقامتگاههاي بانكوك شناخته شده است.از هتل رویال ارکید بانکوک تایلندپیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاقهتل رویال ارکید بانکوک تایلندروبروی مناظر زيباي رودخانه و شهر است. هتل رویال ارکید بانکوک تایلنددادای امكانات درجه يك مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار،  مركز سلامت و آبگرم، زمين تنيس، سونا و جاكوزي,صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

_رویال_ارکید2.jpg

_رویال_ارکید3.jpg

_رویال_ارکید4.jpg


هتل امپریال سامویی تایلند:

_امپریال_سامویی_تایلند1.jpg

هتل امپریال ساموییتایلند5 ستاره قامتگاهی ساحلی و مدرن به شمار می رود که دارای ساحلی اختصاصی می باشد .این هتل دارای اتاقهای یک تخته، 2 تخته و جونیور میباشد.امکانات هتل امپریال سامویی تایلند شامل رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، استقبال فرودگاهی، گشت شهری و بیرون شهری، پرستار کودک، بوفه و صبحانه و محل نگهداری از کودکانویژه خانواده ها.امکانات ورزشی این هتل نیز برای علاقه مندان به ورزش شامل استخر روباز، ماساژ و ورزشهای آبیمیباشد. و همچنینامکانات اتاق های هتل امپریال ساموییتایلندشامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته میباشد.هدف کادر هتل امپریال سامویی ، جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور سامویی بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی پر نشاط و خاطره انگیز برای میهمانان است.

_امپریال_سامویی_تایلند2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg

 


خانه مقدس حقیقت پاتایا تایلند:

 

_حقیقت.jpg

 

خانه مقدس حقیقت ( Sanctuary of Truth ) بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال شهر پاتایا درکشور تایلند و  کنار دریا بنا شده است و بلندترین نقطه آن ۱۰۵ متر ارتفاع دارد. این بنای خانه مقدس حقیقتطوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.

نکته جالب تر اینکه مجسمه های کنده کاری شده و چوبی که در این خانه وجود دارد که بر اساس قوه ابتکار و خلاقیتتایلندقدیم ساخته شده . هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود.

 

_حقیقت1.jpg

 

_حقیقت2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

تور تایلند زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مونتین پاتایا تایلند:

_مونتین_پاتایا_تایلند1.jpg

هتل Montien، دقیقه پیاده تا مرکز خرید Central Festival فاصله داشته و اقامتی را به همراه استخر روباز، جکوزی، پارکینگ رایگان و 5

رستورانبه میهمانان تور تایلند ارائه میدهد.اتاقها به سبک تایلندی آراسته و از بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا، تلویزیون ماهواره ای، یخچال،

چای و قهوه سازبرخوردار میباشند.میهمانان تور تایلند میتوانند در کلاسهای یوگا و ایروبیک که در باشگاه هتل برگزار میشوند شرکت نمایند. از دیگر

امکانات هتل میتوان به مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشوییاشاره کرد.کافی شاپ شبانه روزی

Verandah، با سرو خوراکهای ویژه تایلندی، ویتنامی و بین المللی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند. رستوران چینیMarco Polo نیز خوراکهای

مختلف را در کاسه های کوچک و متعدد سرو میکند.هتل 15 دقیقه سواره تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.

_مونتین_پاتایا_تایلند2.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند3.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند4.jpg

 


هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

هتل رویال پارادایز از موقعیت مکانی بسیار خوبی در ساحل پاتونگ برخوردار است و 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی ودر چند قدمی ساحل Patong تایلند واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران و یک پارکینگ رایگان برای آن تعبیه شده است.اتاق های مجلل آن با رنگ های طبیعی، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین و مجهز شده اند.اتاقها به تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز مجهز بوده و شبانه روز نظافت میشوند.مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای آن دسته از میهمانانی که به ماجراجویی علاقه مندند، ورزشهای آبی متنوعی تدارک دیده شده است.4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز.jpg

_رویال_پارادایز2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

تور تایلند زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ویستا (پاتایا-تایلند)

_ویستا_1.jpg

_ویستا_2.jpg
 هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند می باشد که در مرکز پاتایا جای گرفته و تنها 100 متر با ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری برای آن تعبیه شده است.اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام آنها در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق ها وجود دارد. امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

_ویستا_3.jpg

_ویستا_4.jpg

_ویستا_5.jpg

مطالب مرتبط:

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویستا (پاتایا-تایلند),هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کاتا در پوکت تایلند,سواحل تایلند,مکان های تفریحی تایلند,دیدنی های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد